ظرفیت برق شهرستان طبس ۳۰ درصد افزایش یافت

مدیر امور انتقال جنوب شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: با افتتاح پست ۴۰۰ کیلو ولتی طبس،۳۰ درصد به ظرفیت برق این شهرستان اضافه شد و در طول سال شاهد قطعی برق در این شهرستان نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی امروز (5 شهریور) در چهارمین روز از هفته دولت برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان طبس به این شهرستان سفر کرده است.

 

«حسین ابراهیم‌آبادی»، مدیر امور انتقال جنوب شرکت برق منطقه‌ای خراسان در آیین افتتاح پروژه پست 132.20 کیلوولت صنعتی برق طبس اظهار کرد: این پست توزیع صنعتی با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر به بهره برداری رسید.

 

وی با اشاره به هزینه‌کرد ۷۴۰ میلیارد ریال در این پروژه، افزود: این پست با هدف تسهیل در ارائه خدمات بیشتر و امکان تأمین برق مشترکین صنعتی و توسعه صنعت و تولید در شهرستان طبس احداث شد.

 

ابراهیم‌آبادی با بیان اینکه با احداث این پست برق مورد نیاز صنایع به سهولت تامین خواهد شد، افزود: این پروژه با هدف تامین زیرساخت‌های برق مورد نیاز صنایع شهرستان احداث شده است که در کنار آن بخشی از صنایع دیهوک و فردوس نیز برخوردار خواهند شد.

 

وی همچنین احداث پست برق در دیهوک خبر داد و گفت: با احداث پروژه پست 132.20 کیلوولت صنعتی برق طبس مشکل برق زیرساخت صنعت شهرستان طبس تا سال‌ها رفع می‌شود.

 

مدیر امور انتقال جنوب شرکت برق منطقه‌ای خراسان تصریح کرد: این پست 30 درصد به ظرفیت برق شهرستان طبس اضافه کرده است و در طول سال شاهد قطعی برق در این شهرستان نخواهیم بود.

 

گفتنی است شروع عملیات این پروژه از اواخر سال ۱۳۹۷ و اوایل ۱۳۹۸ آغاز شده بود که امسال به بهره‌برداری رسید.

 

 

کد خبر 1209709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha