میز خدمت دولت مردم در میعادگاه نماز جمعه ماسال برگزار شد

همزمان با هفته دولت میز خدمت دولت مردم در میعادگاه نماز جمعه ماسال برگزار شد.

خبرگزاری شبستان_ماسال، مائده فلاحتکارضیابری: هم‌زمان با سومین روز از هفته دولت میز خدمت دولت مردم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در میعادگاه نماز جمعه ماسال برگزار شد.

 

با وجود آنکه فرماندار ماسال خود به شدت مقید به حضور در میان مردم است اما میز خدمت فرصتی خاص بود هم وی از نزدیک در جریان مسائل مردم در حوزه های مختلف و نحوه عمل و میزان رضایت مردم از بخش های مختلف و تعاملات مدیران با مردم قرار گیرد و از سوی دیگر زمانی مغتنم برای مردمی بود که توانستند رودرو با مدیران مشکلات خود و یا چالش های شهرستان را طرح کرده و از آنان اقدام و پاسخگویی را طلب کنند اقدامی که خود نمودی از خدمتگزاری و همدلی بین مردم و مسئولان در دولت انقلابی و مردمی است.

 

 

مردم نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان در بین آن‌ها اظهار کردند: این دیدار چهره به چهره و حضور مسئولان در میزهای خدمت بسیار خوب است و مردم به‌راحتی به مدیران دسترسی دارند.

 

یکی دیگر از شهروندان ماسالی با اشاره به مزایای برگزاری این میزهای خدمت گفت: مدیران و مسئولان به‌صورت چهره به چهره با مشکلات مردم آشنا شده و درک می‌کنند و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: این دیدار چهره به چهره و حضور مسئولان در میز خدمت سبب افزایش همدلی بین مردم و مسئولان می‌شود.

 

 

«غلامرضا گیل‌چالانی» در این راستا به خبرنگار شبستان اظهار کرد: میز خدمت همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان و نهادهای دولتی شهرستان در مسجد جامع برگزار شد تا مردم این شهرستان بدون واسطه، دیدگاه‌ها، نظرها و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را از سوی مسئولان مربوطه دریافت کنند.

 

فرماندار ماسال حضور مسئولین ادارات شهرستان در بین مردم را نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان از اهداف برپایی این میز خدمت است.

 

وی گفت: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی مسئولان به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

 

گیل چالانی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در جامعه امروز ضرورت دارد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کنار این میزهای خدمت، مسئولین فرصت پیدا می‌کنند، علاوه بر حل مشکلات مردم، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبیین کنند.

 

 

«اسماعیل حیدری» با اشاره به اهمیت برگزاری میزهای خدمت بیان کرد: یکی از راه‌های مراجعه مردم و گره‌گشایی از کارهای آن‌ها همین میزهای خدمت است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال میز خدمت را فرصتی مناسب برای آشنایی با خواسته ها و مشکلات مردم و حل بخشی از آنها دانست و اظهار کرد: آنچه که در این دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان به عنوان مطالبه از جانب مراجعان مطرح می‌شود را با جدیت دنبال می‌کنیم.

 

گفتنی است، در این برنامه( میز خدمت) مردم مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند و مسئولان حاضر راهکاری مناسب جهت رفع آنها ارائه کردند که بیشترین مراجعات و درخواست‌های مردم در برنامه میز خدمت بیشتر درخواست کار، تسهیلات، مشکل با منابع طبیعی و ... بود.

کد خبر 1209728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha