توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری برای محرومان

بیش از هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی از بسته های اهدایی همدلانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان که از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) قم دریافت کردند، بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ توزیع هزار و 200 بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها شهر قم، به مناسبت ایام ماه محرم و عزاداری عاشقان حسینی، در قالب شانزدهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در خراسان شمالی توسط فعالان کانون های مساجد این استان آغاز شد و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند شدند.

 

«یوسفعلی گریوانی» مسئول اجرای طرح همدلانه توزیع بسته های گوشت نذری در خراسان شمالی و مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد در این باره گفت: این بسته های نذری حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی ماه محرم به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان می رسد.

 

وی بیان کرد: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت  کانون های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام گرفته و بسته های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز شده است.

 

گریوانی اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال 1399 آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۶هزار و ۸۰۰ خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

 

وی گفت:  19 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد(ع) بجنورد در ادامه گفت: سهمیه در نظر گرفته برای شهرستان ها شامل 150 بسته برای خانواده های نیازمند شیروان، 95 بسته برای گرمه، 100 بسته برای جاجرم، 90 بسته برای فاروج و 150بسته برای اسفراین است و نیز راز و جرگلان و مانه و سلمقان به ترتیب و تفکیک هر کدام 120  بسته دریافت کردند.

 

وی 400 بسته گوشت نذری را نیز سهم کانون های روستایی و شهری شهرستان بجنورد اعلام کرد و گفت: سهمیه در نظر گرفته شده با توجه به تعداد کانون های مساجد شهرستان ها و نیز میزان همکاری و دقت رابطان در توزیع گوشت مراحل قبلی لحاظ شده است.

 

 

کد خبر 1209740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha