۴ پروژه عمرانی در طبس به بهره برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، امروز (5 شهریور) با حضور استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه، فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولان این شهرستان مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی در طبس همزمان با چهارمین روز از هفته دولت برگزار شد.

 

راه روستایی آسفالت جمز به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر یکی از طرح های عمرانی شهرستان طبس بود که امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و عملیات احداث و اجرای آسفالت این راه روستایی از سال ۱۳۹۸ شروع شده بود.

 

دومین طرح عمرانی که امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی در طبس افتتاح شد پروژه لکه گیری و روکش آسفالت گرم راه های منتهی به شهرستان طبس بود که برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

افتتاح عملیات تبدیل سه دستگاه آبنما به ابنیه فنی پل یکی دیگر از پروژه های چهارمین روز از هفته دولت در طبس بود که با اعتبار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

گفتنی است؛ چهارمین پروژه عمرانی که امروز در طبس افتتاح شد بحث عملیات تعریض، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی بود که برای آن اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

کد خبر 1209748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha