محور «قاین- حاجی ‌آباد -یزدان» اولویت شهرستان زیرکوه

داعی گفت: یکی از اولویت های ما در شهرستان زیرکوه محور قاین-حاجی آباد- یزدان است و این پروژه را به عنوان باند دوم تعریف کردیم که حدود ۱۷۰کیلومتر است و ۷۶کیلومتر آن درمحدوده شهرستان زیرکوه قرار گرفته که ۱۲کیلومتر آن در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، امروز(5 شهریور) همزمان با چهارمین روز از هفته دولت مراسم افتتاح باند دوم بلوار شهید سلیمانی شهر آبیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوی و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

 

«وحید داعی» مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم بیان داشت: پروژه بلوار شهید سلیمانی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت ۲ و نیم کیلومتر طول دارد.

 

وی در ادامه گفت: این پروژه به صورت مشارکتی بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری آبیز با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون تومان احداث شده است که حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و ۶ میلیارد دیگر توسط شهرداری آبیز برای زیرسازی و زیباسازی در نظر گرفته شده است.

 

داعی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در شهرستان زیرکوه محور قاین-حاجی آباد- یزدان است، افزود: ما این پروژه را به عنوان باند دوم تعریف کردیم که جمعا حدود ۱۷۰کیلومتر است و ۷۶کیلومتر آن درمحدوده شهرستان زیرکوه قرار گرفته که ۱۲کیلومتر آن در دست اقدام است و ۵کیلومتر آن به زودی زیر بار عبور خواهد رفت.

 

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان به بحث محور حاجی آباد_ آبیز_کال شور اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این محور و ترددهایی که دراین مسیر به مشهد مقدس صورت می گیرد در اداره کل راه و شهرسازی پیگیر بهسازی و افزایش عرض این محور که جمعا۵۳ کیلومتر است خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1209759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha