باید از شهدای دولت که الگوی عمل خالصانه بودند، پیروی کنیم

نظری گفت: هفته دولت که به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است تا از این شهدا که الگویی در انجام عمل خالصانه و تبعیت پذیری از ولایت را داشتند ما نیز پیروی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «یعقوبعلی نظری» در گردهمایی بصیرت افزایی سیاسی در سپاه امام رضا (ع) افزود:فعالیتهایی در زمان مدیریتهای سابق استان انجام شده بود ولی به واسطه عدم انضباط باعث شد تا نتیجه مشخصی در حل مسائل پیدا نشود و این در حالی است که مدیران باید برای انجام کار های خود اولویت بندی داشته باشند و از اینرو مسائل استان در کنار مزیت های آن برای انجام درست کارها، فهرست شد.

 

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حضور در استانداری و تشکیلات دولتی، ظرفیت و ابزاری برای خدمت به مردم است، از سوی دیگر، فرماندهی سپاه نیز نظراتی برای حل موضوع گره گشایی اقتصادی و مسائل زیرساختی استان داشت ولی ابزار لازم را در اختیار نداشت.

 

نظری گفت: اولین راهبرد اعلام شده در آغاز ورود به تشکیلات مدیریت استان، حفظ تعادل استانی و جلوگیری از تنش ها بود زیرا اگر در بخشی دچار التهاب شویم، امکان انجام کار اساسی وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: راهبرد به معنی جهت است و جهت گیری استان برای حل مسائل با ایجاد قرارگاه های برای رسیدن به هدف مشخص و در زمان بندی معین در دستور کار قرار گرفت تا با هماهنگی بین بخشهای دولتی، خصوصی و مردمی نتایج به زودی محقق شود.

 

استاندار خراسان رضوی افزود:رهبر معظم انقلاب نیز بر انجام کار قرارگاهی تاکید دارند زیرا در زمان دفاع مقدس به واسطه حفظ سرمایه موجود و رسیدن به نتایج ، فرماندهان نظامی از ایجاد قرارگاه بهترین، بهره لازم را به دست آوردند، از ویژگی های قرارگاه، رصد، هماهنگی، حمایت و تصمیم گیری به موقع برای انجام کارها بود.

 

وی افزود: بنابراین در حوزه اقتصادی علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی بر احیای واحد‌های صنعتی نیز تاکید شد و این در حالی بود که برای پیشرفت اقتصادی نیاز به زیرساخت های عمرانی نیز وجود داشت و ایجاد زنجیره در صنایع پیشران در نقشه راه استان قرار گرفت.

 

نظری بیان کرد: هفته دولت که به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است تا از این شهدا که الگوی در انجام عمل خالصانه و تبعیت پذیری از ولایت را داشتند ما نیز تبعیت کنیم.

کد خبر 1209789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha