در عتبات عالیات ۳۰ هزار نیروی های انسانی در قالب سه هزار شغل مشغول کار هستند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران گفت: در عتبات عالیات سی هزار نیروی های انسانی در قالب سه هزار شغل مشغول کار هستند و بیش از هشتاد درصد مصالح مصرفی از ایران به عراق منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز با حضور جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

 

اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین گفت: زمانی آرزوی شیعیان این بود که حرم های عتبات عالیات رونق پیدا کنند و 200 پروژه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات صورت گرفت.


وی افزود: تمام کارهای اساسی صورت گرفته در عتبات عالیات بدون تصمیم مسئولین انجام می شود و عنایت اهلبیت(ع) قطعا تاثیرگذار بوده است و مسیر کارها تعیین کننده ماورایی دارد.


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران بیان داشت: با ساخت صحن مطهر حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، صحن امیر المومنین(ع) 21 برابر افزایش یافته است و در اربعین سال جاری هیچ محدودیتی برای فضای زائرین نداریم.


اسماعیل بیگی عنایت اهلبیت (ع) در ساخت و بازسازی حرم های این بزرگواران توسط ایرانیان بیش از تصور دانست و بیان داشت: اهلبیت عصمت و طهارت از اظهار فضل ایرانیان به خودشان آگاه هستند و در بسیاری از موارد ما این عنایات را به عینه دیدیم و ما باید به خود ببالیم که سهم عمده ای در این کارهای بزرگ و طرح های توسعه ای در این مکان های مقدس داریم.


وی در خصوص طرح توسعه ای حرم امام حسین(ع) گفت:ششصد هزار متر به طرح توسعه حرم امام حسین(ع) اضافه خواهد شد و در فاز اول 168 هزار متر به آن اضافه خواهد شد و مانند همیشه این توفیق به ایرانیان عطا شده است و در شهر تهران از ابتدای سال 30 میلیارد تومان جمع آوری شده است و لازم است که خیرین در این راه قدم بردارند.


اسماعیل بیگی تصریح کرد: بسیاری از خیرین ما در عین گمنامی برای اهلبیت(ع) خود را وقف می کنند و در حال حاضر اولویت ستاد بازسازی عتبات عالیت توسعه حرم امام حسین(ع) و ساخت حرم حضرت زینب(س) است.


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در پایان عنوان کرد: هم اکنون در کشور عراق و عتبات عالیات سه هزار شغل به نیروی کار در ایران اختصاص یافته است و سی هزار نفر از ایران مشغول بکار هستند و بیش از هشتاد درصد مصالح مصرفی از ایران به عراق منتقل می شود و پول آنها به داخل ایران برمیگردد

کد خبر 1209821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha