تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آران و بیدگل

آیین تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، آیین تکریم و معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل صبح امروز در دفتر این نهاد برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اصفهان و دیگر مسئولان دفتر استان، رییس دفتر نظارت کاشان و سرناظرین انتخابات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، حجت الاسلام «ابوالفضل مجیدی تبار» به عنوان سرپرست جدید نظارت و بازرسی شهرستان آران و بیدگل معرفی شد.

 

همچنین در این مراسم از زحمات ۱۴ ساله حجت الاسلام «جواد حق پرست» سرپرست سابق دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آران و بیدگل تقدیر شد.



رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان اصفهان در این مراسم بر اهمیت نظارت و وظیفه خطیر ناظرین در حفاظت از آرای مردم تاکید کرد.



دکتر مرتضی طبیبی افزود: ناظرین، مخلص ترین نیروهای حاکمیت جمهوری اسلامی هستند که بدون هیچ چشم داشتی به نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنند.



رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در استان اصفهان افزود: نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است و اقشار مختلف مردم در آن حضور دارند.



حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار متولد سال ۱۳۴۶ از روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل و دارای مدرک سطح دو حوزوی است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز، سرپرستی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان شهرستان نطنز از دیگر مسئولیت های حجت الاسلام مجیدی تبار است.



حجت الاسلام مجیدی تبار هم اکنون رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل است.

کد خبر 1209824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha