ادامه اعتصاب غذای ۴ اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

۴ اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذای نامحدود در زندان های رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از این اسرا خلیل عواوده است که از 168 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذا زده است.
اسیر عواوده خواستار آزادی از زندان رژیم صهیونیستی است و وضعیت بسیار وخیمی دارد. او هم اکنون در بیمارستان اساو هروویه در سرزمین های اشغالی 1948 بستری است.


اسیر عواوده 27 دسامبر سال گذشته به اسارت گرفته شد و رژیم صهیونیستی او را به بازداشت موقت درآورد. بازداشت موقت این اسیر فلسطینی تاکنون چند مرتبه تمدید شده است.
از سوی دیگر، احمد و عدال حسین موسی دو برادر اسیر فلسطینی ساکن شهرک خضر در بیت لحم نیز از 21 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذا زدند.


این دو برادر هم اکنون در سلول انفرادی زندان عوفر محبوس هستند و به 4 و 3 ماه بازداشت موقت محکوم شده اند.
احمد قبلا نیز در بند اسارت بوده است. او سال 2019 حدود 29 ماه دست به اعتصاب غذا زد و در نهایت رژیم صهیونیستی را وادار به موافقت با آزادی اش کرد.


عدال نیز قبلا 7 سال در زندان های رژیم صهیونیستی در بند اسارت بوده است.
چهارمین اسیر فلسطینی نیز عماد ابو الهیجا است که از 7 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است. خواسته او حضور در کنار پدرش جمال ابو الهیجا در زندان است. پدر عماد به حبس ابد محکوم است. دو برادر دیگر این اسیر فلسطینی نیز در بند اسارت هستند و رژیم صهیونیستی از سال 2002 اجازه ملاقات آن ها با یکدیگر را نداده است.

 

کد خبر 1209833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha