کاهش ۱۸ درصدی آمار تورم/ مدیریت پرداخت ارز ترجیحی از اقدامات شاخص دولت است

فکور با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار تورم توسط دولت، مدیریت پرداخت ارز ترجیحی که فسادآفرین بود را از اقدامات شاخص دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان فومن، در چهارمین روز از هفته دولت، همایش تبیین اندیشه های شهید رجایی و آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان فومن برگزار شد.

 

«موسی فکور»  در این همایش در تبیین سیاست های دولت سیزدهم، با بیان این که دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که مشکلات عدیده ای در اقتصاد و بهداشت وجود داشت، رویکرد سیاست خارجی را مورد توجه قرار داد و گفت: شیوه ای متفاوت از روحیه انقلابی نظام در حال اجرا بود و دولت سیزدهم با تغییر آن، عزت را به کشور بازگرداند.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه مدیریت کشور هم اکنون به خوبی در حال انجام است و با اتکا به ظرفیت ها و نیروهای متعهد و انقلابی، اقتدار و جایگاه ایران احیاء شده، تصریح کرد: امروز زمان عمل است و شرایط برای خدمت رسانی به مردم مهیا شده است.

 

وی با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار تورم توسط دولت، مدیریت پرداخت ارز ترجیحی که فسادآفرین بود را از اقدامات شاخص دولت عنوان کرد.

 

فکور با بیان اینکه افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت و بهره گیری از موقعیت راهبردی کشور، از اقدامات دولت است بیان کرد: در سال جاری ۱۳ میلیون تن کالای خارجی از ایران عبور کرد که نسبت به مدت مشابه ۵۸ درصد افزایش داشت.

 

فرماندار فومن با اشاره به افزایش تعامل و همکاری با همسایگان و جامعه بین المللی، از مثبت شدن تراز تجاری کشور پس از دو سال خبر داد و اظهار کرد: میزان صادرات ما به نسبت سال ۹۹، سه برابر شده و ارز آن وصول می شود.

 

وی نامگذاری هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر را دارای فلسفه دانست و افزود: هدف، الگوگیری از این بزرگان است و ما دولتی ها باید از مشی و مرام این بزرگان درس بگیریم. 

 

فکور خاطرنشان کرد: سبک جدیدی از زمامداری پس از انقلاب مورد توجه قرار گرفت و امروز باید مدیرانی متعهد، انقلابی و مومن پرورش دهیم که از سیره این بزرگان الگو بگیرند.

 

در پایان این همایش، از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان فومن، با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

 

کد خبر 1209854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha