سفر ایمن، ارزان و آسان برای زوار اربعین حسینی مورد تاکید رئیس جمهور است

مخبر با بیان اینکه فراهم کردن امکانات لازم برای سفر ایمن، ارزان و آسان برای زوار اربعین حسینی مورد تاکید رئیس جمهور است، گفت: دولت در امور تسهیل گر است اما به این معنا نیست که مسئولان می توانند کمک کاری کنند و باید با همه امکانات پای کار باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون اول رئیس جمهور، ظهر امروز(۵ شهریور) در جریان بازدی از پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و  امکانات وسیع تری در اینجا تدارک دیده شده است.

 

« محمد مخبر» با بیان اینکه هم مردم و هم دولت در اربعین حسینی خوب کار کرده و پای کار بوده اند، تصریح کرد: اربعین یک کار  و حرکت مردمی است، دولت  در امور تسهیل گر است اما به این معنا نیست که مسئولان می توانند  کمک کاری کنند و باید با همه امکانات و ظرفیت در امر اربعین پای کار باشند و ستاد اربعین نیز به خوبی پای کار است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های اربعین طی چند ماه و چند هفته اخیر انجام شده است، افزود: در مرز مهران  در زمینه زیرساختی و تسهیلاتی که برای رانندگان وسایل نقلیه عمومی و زوار اربعین حسینی ایجاد شود، کارهای خوبی صورت گرفته است  و امید است که امسال با توجه به اینکه اربعین در دو سال گذشته تحت تاثیر شرایط کرونا قرار داشته و مردم امسال اشتیاقی زیادی برای اربعین دارند، مردم در اربعین زمان سفر خود را برای جلوگیری از هر گونه ازدحام مدیریت کنند.

 

معاون اول رئیس جمهور  با بیان اینکه  ما موظفیم  که همه امکانات را برای سفر راحت و ایمن زوار اربعین فراهم کنیم، گفت:  زیرساخت های خوبی شکل گرفته است و کارهای جهادی انجام شده و استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین در مدت چند ماه به اندازه چند سال کار کرده است و آنچه لازم است برای رفع کاستی ها تصمیم گیری می شود.

 

مخبر با بیان اینکه ریاست محترم جمهور تاکید دارند که سفر اربعین سال جاری آسان، ارزان و ایمن انجام شود، ابراز کرد:  در حوزه زیرساخت های جاده ای و اختصاص اعتبارات لازم بخش از مسائل حل شده و بخش دیگر هم با پیگیری های استاندار ایلام مرتفع خواهد شد.

 

وی  با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مرز مهران، گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره‌مند است، اما پیشنهاد می شود زواری که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیک هستد همان مرز ها را برای تردد انتخاب کنند.

 

معاون اول رئیس جمهور  با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب در پایانه مرزی مهران نیز خاطرنشان کرد: در حوزه تامین آب و برق پایانه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تسهیلات و تمهیدات خوبی نیز برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان اتخاذ شده است.

 

 

کد خبر 1209856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha