۶ پروژه عمرانی و خدماتی در خوسف به بهره‌برداری رسید

ایمانی گفت: ۶ پروژه با اعتبار بیش از۴۰ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال در خوسف به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (۶ شهریور) در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بخش جلگه ماژان اظهار کرد: در چهارمین روز از هفته دولت ۶ پروژه برق رسانی، آبیاری کم فشار و احیا و مرمت قنوات با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد و 564 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اجرای افتتاح پنج کیلومتر خط فشار متوسط به جهت بهبود کیفیت ولتاژ برق منطقه براکوه، گفت: با بهره برداری از این پروژه شاخص کیفیت ولتاژ برق منطقه براکوه شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه برق و پایداری جریان برق به نحو چشمگیری ارتقاء یافته و مردم از برق با ولتاژ مناسب و پایداری بهره مند می‌شوند.

 

وی افزود: همچنین شبکه فشار متوسط دهستان براکوه، تامین برق شهرک ماژان، آبیاری کم فشار و احیا و مرمت قنوات روستاهای طاهر آباد و علم آباد به بهره برداری رسید.

 

فرماندار خوسف اعتبار هزینه شده برای این طرح را 10 میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق تامین و اجرا شده است.

 

ایمانی با بیان اینکه در این روز از شبکه برق شهرک ماژان به بهره برداری رسید، گفت: این شبکه با حجم ۲۱۰۰متر شبکه فشار ضعیف و 710متر شبکه فشار متوسط و دو دستگاه پست با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 599 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 

 ایمانی ادامه داد: اجرای شبکه آبیاری کم فشار روستای اصغریه نیز به بهره برداری رسید که حجم پوشش این چاه 45 هکتار می باشد و اعتبار آن معادل 8 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

 

سرپرست فرمانداری خوسف از افتتاح  پروژه احیا و مرمت قنات روستای طاهر آباد خبر داد و عنوان کرد: طول این مسیر قنات 325 متر است و چهار میلیارد و 450 میلیون ریال برای اجرای آن هزینه شده است.


وی ادامه داد: اجرای شبکه آبیاری کم فشار در چاه وحدت دو و احیا و مرمت قنات روستای علم آباد از دیگر پروژه های افتتاحی در شهرستان خوسف در چهارمین روز از هفته دولت است.


سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه همزمان با هفته دولت در شهرستان خوسف 292 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود، افزود: ۶۸ پروژه طی هفته دولت در خوسف افتتاح می‌شود.

 

 

کد خبر 1209899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha