دبیرخانه «نان» با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شیراز افتتاح شد

همزمان با نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به فارس و در بازدید از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دبیرخانه «نان» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، همزمان با نخستین روز سفر «محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به فارس و در بازدید از از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، امروز (شنبه 5 شهریور)  دبیرخانه «نان» افتتاح شد.

ایجاد سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) از برنامه ‌های پیشنهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی بود که موجب ایجاد ارتباط مستقیم بین نیازهای جامعه، صنایع خصوصی، دولتی و پژوهشگران، شرکت‌ های دانش‌ بنیان، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد می شود.

تحقق این امر از سال گذشته به پایگاه استنادی علوم جهان اسلام واگذار شده و تمامی دستگاه‌ های اجرایی باید ن به درج اولویت ‌ها، نیازها و مسائل تحقیقاتی به همراه طرح پژوهشی مصوب در این سامانه، اقدام کنند که این سامانه تنها پنجره واحد تمام وزارتخانه‌ ها خواهد بود.

خاطر نشان می شود، وزیر علوم پس از حضور در مراسم معارفه رئیس پایگاه استاندی علوم جهان اسلام به زیارت حرم مطر حضرت شاهچراغ (ع) رفت.

کد خبر 1209908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha