برگزاری آیین بزرگداشت آیت الله ناصری لازم است/ چهره اخلاقی و مردمی آیت الله ناصری

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه آیت الله ناصری با بیان اینکه در دوران حیاتشان اجازه برگزاری آیین بزرگداشت خودشان را ندادند، گفت: برگزاری آیین بزرگداشت ایشان توسط نهادهای فرهنگی برای معرفی به نسل جدید لازم است.

حجت الاسلام «غلامرضا بهرامی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به شخصیت آیت الله ناصری و نقش مردم در معرفی ایشان به نسل جدید اشاره کرد و اظهارداشت: این عالم وارسته در دوران حیات زندگی خود اجازه برگزاری آیین بزرگداشت برای خودشان را ندادند اما امروز نیاز است تا نهادهای فرهنگی به این موضوع بپردازند و برای معرفی او به جامعه و نسل جدید کار کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: تشکل های مردمی و فرهنگی در کنار همدیگر برنامه ریزی داشته باشند و برای بزرگداشت آیت الله ناصری و معرفی ابعاد زندگی ایشان اقدام ماندگاری را اجرا کرده و با تولید محتوا چند رسانه ای و چاپ کتاب و مقاله مجاهدت های علمی و تلاش های فردی او را ماندگار سازند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله ناصری یک عمر همواره ذکر «یابن الحسن« بر لب داشت، تصریح کرد: قطعا امام زمان(عج) در مراسم تشیع پیکر ایشان حاضر می شوند و مردم هم با حضور خود این مراسم را پر رونق کرده و از مقام اخلاقی و علمی او تجلیل نمایند.

 

چهره اخلاقی و مردمی آیت الله ناصری

 

حجت الاسلام بهرامی به ویژگی های اخلاقی مرحوم آیت شیخ محمدعلی ناصری اشاره کرد و اذعان داشت: اخلاق مداری و مردم داری ایشان همواره زبانزد بوده و باعث شده تا در بین مردم جامعه از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: آیت الله ناصری علاوه بر تقوا و دینداری در مسیر تربیت شاگردان و بیان اخلاق و موعظه مردم کارهای زیادی را انجام دادند و همواره در شرایط مختلف پاسخگوی مراجعین بودند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ساده زیستی را از ویژگی های ایشان برشمرد و اذعان داشت: زندگی ساده و محبت آمیز این استاد اخلاق حوزه علمیه باعث شده بود تا علم و عمل در معنای واقع جلوه پیدا کند.

کد خبر 1209910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha