اعتماد مردم به مسئولان، زمینه‌ساز تحقق راهبردها و برنامه‌های دولت‌ است

فرماندار آران و بیدگل گفت: اعتماد مردم به مسئولان، زمینه‌ساز تحقق راهبردها و برنامه‌های دولت‌ است و مسئولان و کارگزاران در نظام جمهوری اسلامی ایران باید در عمل به وعده ها و میثاق خود با ملت استوار، ثابت قدم و پیشرو باشند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی است برای تجلیل از کارکنان پرتلاش، صادق و توانمند است که همواره برای پیشبرد برنامه‌های دولت، جهت پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم گام بر می دارند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: هفته دولت و روز کارمند فرصتی مغتنم برای سرلوحه قرار دادن شیوه، منش و اخلاق شهیدان والامقام رجایی و باهنر، جهت خدمت صادقانه به ملّت شریف ایران اسلامی و حرکت در مسیر رشد و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی است.

 

رضایی با اشاره به کلام نورانی امام حسین علیه السلام که فرمودند «بدانید که نیازهای مردم به شما، از نعمت‌های الهی بر شماست» اظهار داشت: کارمندان و کارگزاران نظام اسلامی که با انگیزه‌های الهی، امانت‌داری و خدمت‌رسانی به مردم در جایگاه خود قرار گرفته اند باید شکرگزار پروردگار بزرگ باشند و زمینه رشد و تعالی خود را فراهم سازند.

 

فرماندار آران و بیدگل به توصیه رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم در خصوص اعتماد مردم به مسئولان اشاره کرد و گفت: اعتماد مردم به مسئولان، زمینه‌ساز تحقق راهبردها و برنامه‌های دولت‌ است و مسئولان و کارگزاران در نظام جمهوری اسلامی ایران باید در عمل به وعده ها و میثاق خود با ملت استوار، ثابت قدم و پیشرو باشند.

 

رضایی با اشاره به معیارهای حکومت علوی، الگوی دولت اسلامی تصریح کرد: عملکرد کارگزاران دولت، که با اهداف بزرگی چون پایبندی کامل به دین خدا و اصرار بر اقامه الهی، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، پاک دامنی، صداقت و صراحت و توجه به محرومان روی کار آمده است، برای مردم بیان شود.

 

وی مهم ترین عامل پیروزی بر مشکلات را وجود هماهنگی بین مردم و مسئولان دانست و افزود: همراهى ملّت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد ماند.

 

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت و ۴ شهریور به نام روز «کارمند» نامگذاری شده است.

کد خبر 1209929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha