برگزاری کارگاه های مقابله با آسیب های فضای مجازی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری کارگاه های مقابله با آسیب های فضای مجازی ویژه جوانان و نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  طرح کارگاهی مقابله با آسیب های فضای مجازی ویژه جوانان و نوجوانان در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این طرح در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به همت موسسه فرهنگی هنری اندیشه نوین صدرا و با همکاری این اداره در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی و توجیهی ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 

ضابطی ادامه داد: در حال حاضر یکی از بزرگ ترین دغدغه مسئولین و والدین، آسیب هایی است که از فضای مجازی به جهت استفاده بدون نظارت و بی رویه جوانان و نوجوانان شکل می گیرد و می بایست ضمن کنترل و نظارت، آموزش های لازم را نیز به جامعه هدف داد.

 

وی با تاکید بر اینکه برای حل مسائل فرهنگی بایستی مسائل و مشکلات در همه حوزه ها رصد، چاره اندیشی و سپس از ظرفیت دستگاه ها استفاده شود،گفت: مسائل فرهنگی در صدر و اولویت کارها قرار گیرد، چرا که زمانی فرهنگ قوی و نفوذناپذیر می شود که به عنوان یک امر مهم و اولویت دار مورد توجه قرار گیرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد:  با توجه به کمک هایی که دولت در سال قبل به موسسات فرهنگی هنری برای اجرای برنامه های هدفمند در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ویژه جوانان و نوجوانان از محل اعتبارات جدول ۱۷ انجام داد، این اداره با طرح ارسالی موسسه فرهنگی هنری اندیشه نوین صدرا مبنی بر برگزاری سلسله نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوع"مقابله با آسیب های فضای مجازی ویژه جوانان و نوجوانان" موافقت کرد و این طرح در آران و بیدگل اجرا شد.

کد خبر 1209930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha