مطالبات اداری و نیروی انسانی استان کرمان از طریق معاون رییس جمهوری پیگیری می شود

بیگ زاده با اشاره به سفر معاون رئیس‌جمهورری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به استان در هفته دولت، گفت: مشکلات جامعه اداری استان جمع بندی شده و به عنوان مطالبه با وی مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بیگ زاده، شنبه شب(5 شهریورماه) در گفتگوی ویژه سیمای مرکز استان با اشاره به هفته دولت گفت: باارزش ترین و استراتژیک ترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن است زریا انسان متحول می تواند تحول ایجاد کند لذا توسعه مساوی با توسعه نیوری انسانی است.

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با مروری کوتاه بر برنامه های هفته دولت در استان افزود: مقرر شده دستگاه های مختلف خدمات یکسال گذشته دولت مردمی آیت الله رییسی را به اطلاع مردم برسانند و کمیته اطلاع رسانی هم نمایشگاه مجازی عملکرد دولت را دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه امسال در جشنواره شهید رجایی ضمن معرفی و تقدیر از دستگاه های حائز رتبه برتر؛ سه دستگاه هم در استان که ارتقا یافته و وضعیت بهتری دارند مورد تشویق قرار می گیرند و از سه گروه جهادی برتر نیز تقدیر می شود.

 

 

 

بیگ زاده با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف در استان اظهار کرد: رونمایی از کل پروژه های استان، دوشنبه جاری با حضور معاون رییس جمهوری در شورای اداری استان انجام می شود.

 

 

وی با اشاره به حضور معاون رئیس‌جمهورری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری استان گفت: مشکلات جامعه اداری استان جمع بندی شده و به عنوان مطالبه در جلسه مذکور مطرح خواهد شد.

 

 

معاون استاندار کرمان ادامه داد: مطالبه دیگر استان نسبت به نقاطی است که دستگاه های اداری در آن مناطق مستقر نیست و خدمات رسانی به مردم دچار مشکل است.

 

 

وی با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهوری به استان قول هایی داده شد از جمله استقرار اداره کل بهزیستی و اداره کل جهادکشاورزی در شرق استان تصریح کرد: این مسئله نیز از مطالبات جدی خواهد بود.

 

 

بیگ زاده اظهار کرد: مشکلاتی که نیروی انسانی و جامعه اداری استان با آن مواجه است نیز به اطلاع معاون رییس جمهوری خواهد رسید.

کد خبر 1209954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha