برگ گذر موقت ویژه زائران اربعین حسینی صادر می شود

رضوانی گفت: از اواسط هفته طرحی به نام گذر موقت یا برگ موقت اربعین اجرایی می شود و هم استانی ها می توانند برای دریافت این برگه، مدارک خود را به دفاتر پلیس +۱۰ تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سرهنگ «رضوانی» در گفتگوی خبری در خصوص جزئیات تمدید گذرنامه ویژه اربعین بیان کرد: با لطف خداوند متعال و تلاش همکاران در مجموعه پلیس مهاجرت و گذرنامه، اجرای تمدید گذرنامه های فاقد اعتبار و گذرنامه هایی که کمتر از 6  ماه اعتبار دارند آغاز شده است که جمعیت زیادی متقاضی این امر هستند.

 

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: تدابیری اندیشیده شده که از امروز علاوه بر مرکز استان، چهار شهرستان آوج، بوئین زهرا، البرز و تاکستان هم تمدید گذرنامه را برای هم استانی ها دارند.

 

وی عنوان کرد: در شهرستان آبیک زیرساخت ها برای این کار آماده نبود که طی چند روز آینده این زیرساخت ها آماده شده و به مردم اطلاع رسانی می شود و در این چند روز مردم آبیک می توانند برای تمدید گذرنامه به قزوین مراجعه کنند و در این خصوص آمادگی های لازم وجود دارد.

 

سرهنگ رضوانی تصریح کرد: مدارک مورد نیاز برای تمدید گذرنامه که لازم است هم استانی ها به همراه داشته باشند شامل اصل مدارک گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان است که به صورت رایگان این تمدید گذرنامه انجام می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: از اواسط هفته طرحی به نام گذر موقت یا برگ موقت اربعین اجرایی می شود که هم استانی ها می توانند برای دریافت این برگه، مدارک خود را به دفاتر پلیس +10 تحویل دهند و آنجا عنون کنند برگ موقت مرزی و گذرنامه موقت می خواهند داشته باشند که حدود 30 تا 35 هزار تومان برای این گذر موقت مرزی اخذ می شود که بین 24 تا 48 ساعت برگه مذکور به درب منازل افراد ارسال می شود.

 

کد خبر 1209979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha