آنچه در شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دولت گذشت/ افتتاح ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

چهارمین روز هفته دولت در استان البرز به افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی در شهرستان چهارباغ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر اختصاص یافت.

خبرگزاری شبستان - البرز: چهارمین روز هفته دولت در استان البرز اختصاص به افتتاح پروژه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی در شهرستان چهارباغ یافت. « مجتبی عبداللهی» پیش از این در نشست قرارگاه اجتماعی استان نسبت به اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب برای مقابله با آسیب های اجتماعی و رفاه عمومی مردم تأکید کرده بود. 

 

استاندار البرز به ارتقاء زیرساخت های فرهنگی ، هنری به ویژه آموزشی در استان البرز به عنوان یکی از مهم ترین سرفصل های طرح ریزی بودجه اشاره داشت؛ حال آنکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای افتتاح و راه اندازی پروژه های رفاهی برای مردم تلقی می شود. 

 

شهرستان چهارباغ که قریب ۲ سال از شهرستان شدن آن می گذرد به دلیل رشد مهاجرت و ضعف زیرساخت ها مورد توجه جدی استاندار، امام جمعه این شهرستان و دیگر مسئولان اجرایی است.

 

هفته دولت فرصتی را فراهم کرد تا در جریان تخصیص اعتبار بودجه سفر استانی ریاست جمهوری به البرز و افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی در این شهرستان بار دیگر نسبت به ارتقاء و رشد شهری آن تأمل شود.

 

گلباران گلزار شهدای شهرستان چهارباغ در جهارمین روز هفته با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، علی حدادی، نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان اجرایی از نخستین برنامه های سفر یکروزه به این شهرستان بود.

 

 

افتتاح و بهره برداری از سردخانه 20 هزار تنی میوه و سیزیجات

 

شهرستان چهارباغ به دلیل بهره مندی از مزارع وسیع کشت سیزیجات یک فرصت بی نظیر اشتغالزایی است، کار در گلخانه های کوچک و بزرگ این شهرستان همواره یکی از منابع درآمدی آن محسوب می شد که با افتتاح و بهره برداری از این سردخانه 20 هزار تنی میوه و سبزیجات انتظار می رود شاهد رشد کیفی و کمی اشتغالزایی و خودکفایی مردم این منطقه باشیم.

 

افتتاح و بهره برداری از گلخانه کشت صیفی جات در شهرستان چهارباغ

 

از دیگر برنامه های افتتاحیه در این شهرستان، بهره برداری از گلخانه کشت صیفی جات است، حال آنکه استاندار البرز نیز پیش از این از رشد سرانه اشتغالزایی در استان البرز و کاهش چشم گیر بیکاری خبر داده بود. انتظار می رود سرمایه گذاری مسئولان در این شهرستان در حوزه اشتغالزایی تحولات اساسی در سطح استان ایجاد کند.

 

مصوبه سفر ریاست جمهوری در حوزه آموزش ساخت 100 مدرسه در استان البرز است که برای تحقق این مطلب، 60 مدرسه تا کنون جانمایی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

 

افتتاح مدرسه شهدای کربلای چهار در روستای آغچه حصار به مناسبت هفته دولت

 

راه اندازی و بهره برداری از مدرسه شهدای کربلای چهار از جمله اقدامات اجرایی استانداری البرز با توجه به مصوبه سفر ریاست جمهوری در حوزه ارتقاء زیرساخت های آموزشی است.

 

 

افتتاح پایگاه اورژانسی ۱۱۵ امام رضا(ع) در روستای سنقرآباد چهارباغ

 

یکی دیگر از طرح های حائز اهمیت که به مناسبت هفته دولت در شهرستان چهارباغ افتتاح و راه اندازی شد، پایگاه اورژانس ۱۱۵ امام رضا(ع) است، اتفاقی که برای مردم روستای سنقرآباد و روستای اطراف اهمیت ویژه ای دارد و موجب آسایش و امنیت خاطر مردم است.

 

 

کد خبر 1209999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha