بزرگداشت شهدای دولت در خراسان جنوبی برگزار می شود

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم محوری بزرگداشت شهدای دولت هشتم شهریور در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام«احمد ملایی» صبح امروز (۶ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی توفیق برای دولتمردان در خدمت به مردم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور ماه در سراسر استان خبر داد.

 

مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده تا علاوه بر برنامه های تبیینی در مساجد و مجامع استان؛ جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدای دولت شهیدان والامقام شهریور ماه، به ویژه شهیدان عزیز رجایی و باهنر در تمامی مراکز شهرستان ها نیز مراسم محوری برگزار  شود.

 

وی در خصوص مراسم محوری مرکز استان، افزود: مراسم محوری گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور در بیرجند روز سه شنبه هشتم شهریور ساعت 10 صبح در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

 

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام خمینی (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1210004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha