رقابت ۵ تیم رده نونهالان در جام فوتسال «شهید سلیمانی» کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان گفت: رقابت های فوتسال جام «شهید قاسم سلیمانی» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با حضور پنج تیم در رده نونهالان آغاز شده است.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقات فوتسال در رده های سنی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم آغاز شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این رقابت ها و در رده سنی نونهالان، پنج تیم به رقابت می پردازند که این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: دور نخست و مقدماتی این مسابقات که از روز اول شهریور آغاز شده در مدت پنج روز برگزار و در هر روز 2 مسابقه برگزار می شود.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این مسابقات در 2 گروه «الف» و «ب» در حال برگزاری است، عنوان کرد: پس از رقابت تیم ها در دور مقدماتی، از هر گروه 2 تیم به مرحله بعدی راه پیدا کرده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دور از مسابقات و پس از رقابت تیم ها با یکدیگر تیم منتخب هر گروه به مرحله نهایی راه پیدا می کند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بیان کرد: مسابقات فوتسال کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در رده سنی نونهالان با گرامی داشت «سردار قاسم سلیمانی» و با شرکت بیش از 30 نفر از بچه های مسجد در حال برگزاری است.

کد خبر 1210020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha