گرفتار روزمرگی شدن و مطالبه گر نبودن مدیران، از ضعف فعالیت ها است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی، گرفتار روزمرگی شدن بسیاری از مدیران و مطالبه گر نبودنشان در پیگیری ها را از ضعف فعالیت ها در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج؛ «عبدالصمد صفرنژاد» امروز در آئین قدردانی از کارمندان نمونه شهرستان فاروج اظهارکرد: مشکلاتی که در استان داریم به عنوان مهندسی سیاسی غیر طبیعی است و با توجه به ظرفیت های خراسان شمالی، عقب ماندگی در بعضی شاخص ها قابل پذیرش نیست.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه 18 سال از مستقل شدن استان می گذرد  و نزدیک به 10 اداره کل هنوز در فضای استیجاری هستند، بیان کرد: کار انجام می شود اما ضعف هایی داریم که بعد از 18 سال هنوز در زیر ساخت ها ضعیف هستیم.

 

وی، گرفتار روزمرگی شدن بسیاری از مدیران و مطالبه گر نبودنشان در پیگیری ها را از ضعف فعالیت ها در استان عنوان کرد و گفت:  موتور حرکت هر دستگاه اجرایی نیروی انسانی است و در بدنه دستگاه های اجرایی نیروهای خوب زیادی داریم اما کم کار کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه از فرصت ها استفاده نمی کنیم، افزود: کارهای خوبی انجام شده اما اطلاع رسانی نشده است و مصداق آن همین هفته دولت با بهره برداری و کلنگ زنی 743 طرح است که به خوبی مردم از آن مطلع نشده اند.

 

صفرنژاد، ضعف روابط عمومی ها را ناشی از بها ندادن مدیران به این بخش مهم برشمرد و گفت: ارتباط با خبرنگاران آنطور که باید قوی نیست و مدیران باید به روابط عمومی ها میدان فعالیت بدهند.

 

امام جمعه فاروج هم از ویژگی های کارمندان نمونه در نظام اسلامی را، خلوص نیت و کار برای رضای خدا برشمرد و گفت: کارمندی توانمند است که قدرت اقناع سازی جامعه مخاطب خود را داشته باشد.

 

«حجت الاسلام عباسعلی نوروزی» افزود: یکی از ضعف های ما در دولت، نمایندگان، مسئولان و...  این است که درست به مردم گزارش و توضیح نمی دهیم.

 

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع بروشور خدمات انجام شده در بین مردم اسراف نیست و مردم باید از روند کارها مطلع شوند، تلاش، پیگیری، خستگی ناپذیر و خانواده داری را از دیگر مشخصه های کارمندان نمونه برشمرد.

 

فرماندار فاروج گفت: ایراد اول به  فرمانداری وارد است که در اطلاع رسانی ضعیف بوده ایم.

 

«عبدالرضا فرزانه» افزود: بی اطلاعی مردم از فعالیت های انجام شده برای جامعه ایجاد سوال می کند.

 

در این آئین از کارکنان نمونه معرفی شده دستگاه ها قدردانی شد.

 

 

کد خبر 1210035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha