شهیدان رجایی و باهنر فصل درخشانی از صفحات زرین خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی را رقم زدند

انجم شعاع با اعلام ویژه برنامه های بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید فصل درخشانی از صفحات زرین خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، یکشنبه(۶ شهریور) در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید در راستای تفکر و اندیشه اسلامی و در راه احیای مکتب اهل بیت به شهادت رسیدند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان شاخص و الگو شدن این دو شهید برای جامعه اسلامی به ویژه دولت مردان را مورد توجه قرار داد و گفت: در نگاه اسلامی آنچه شخصیت ها را شاخص می کند روحیه و رویه شهدا است.

 

 

وی با اشاره به انقلابی بودن، ساده زیستی، تحمل رنج و سختی، انجام تکلیف دینی و بسیاری از خصوصیات دیگر؛ تصریح کرد: تشکیل دولت مکتبی برای رفع محرومیت و رفع تبعیض و بی عدالتی یکی از اقدامات این شهدا  و فصل درخشانی از صفحات زرین خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی است.
 

 

 

انجم شعاع ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه به خاطر این است در مواردی از این روحیه و رویه دور شدیم و اگر آن روحیه و رویه با همان قدرت در برخی دوران ها تکرار می شد و ادامه می یافت خیلی از مشکلات امروز را نداشتیم.

 


 

وی افزود: در دوران های مختلف انقلاب، خدمت به محرومین و نگاه به درون کم رنگ شد و نگاه ها به سمت غرب رفت در حالیکه شهیدان رجایی و باهنر برای حل مشکلات نگاه به غرب و آمریکا نداشتند.

 

 

این مسئول تصریح کرد: بسیاری از توقعات در کنار وابستگی بوجود می آید و حال آنکه توقعات غرب پایان یافتنی نیست.

 

 

وی بر معرفی شخصیت و تفکر شهید باهنر به عنوان یک کرمانی تاکید کرد و گفت: سعی کردیم هر سال یکی از ابعاد شخصیت ایشان را معرفی کنیم.

 

 

انجم شعاع از برگزاری برنامه های مختلف از جمله بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مساجد شهر،  مراسم ویژه در دوشنبه شب هفتم شهریور ماه در گلزار شهدا و در جوار مزار پدر شهید باهنر، سه شنبه شب هشتم شهریور در مسجد امام حسین خیابان مهدیه، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی، ۱۰ شهریور در پارک جنگلی شهید باهنر خبر داد.

 

 

وی در پایان گفت: امسال مسابقه ای با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از کتاب سیری در عقاید و اخلاق اسلامی شهید باهنر و مراسم بزرگداشت شهید باهنر در همه ادارات به همراه تجلیل از کارکنان نمونه دولت، تبلیغات و فضاسازی میدانی و بهره گیری از فضای مجازی تولید و انتشار کلیپ و تیزر از دیگر برنامه ها است.


 

کد خبر 1210071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha