بهره برداری از پنج پروژه عمرانی هفته دولت در جهرم

شعبانی گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، تعداد پنج پروژه عمرانی در حوزه کشاورزی، گازرسانی، جاده سازی و ورزشی در شهرستان جهرم به بهره برداری رسید.

«محمدحسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروز (یکشنبه ۶ شهریور) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی جهرم با حضور شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم، رضایی نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین افتتاح شد. 

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: پروژه اجرای هزار و  ۱۳۴ متر شبکه گذاری و ساخت ایستگاه های CGS و TBS و CPS با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

وی بیان کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی روستای «حسین آباد» با مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و زمین چمن مصنوعی روستای «کناردان» با مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و ورزش و‌ جوانان به بهره برداری رسید.

 

شعبانی خاطرنشان کرد: پروژه گلخانه‌ کشت سبزی و صیفی‌جات نیز پروژه دیگری بود که امروز و با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید؛ این پروژه به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در این پروژه، زمینه اشتغال ۱۲ نفر فراهم شده و با افتتاح آن‌ سطح زیرکشت گلخانه‌ای جهرم به ۲۹ هکتار می‌رسد، عنوان کرد: در این گلخانه گوجه فرنگی تولید و ظرفیت تولید گوجه‌فرنگی این گلخانه ۷۲۰ تن پیش بینی‌ می‌شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه همچنین روزگذشته نیز پروژه بهسازی محور «سیمکان» به میمند (حد فاصل گردنه شیر حبیب به روستای مانیان) به بهره برداری رسید، گفت: پروژه بهسازی محور سیمکان به میمند (حد فاصل گردنه شیر حبیب به روستای مانیان) به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

کد خبر 1210088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha