پوشش بیمه ای ۳۳ نفر از مداحان و ستایشگران استان لرستان

رضایی پور با اشاره به برنامه های بنیاد دعبل خزایی در حمایت از جامعه هدف، افزود: در راستای حمایت از این افراد تاکنون ۳۶ نفر از پیرغلامان استان لرستان بیمه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مسلم رضایی پور» امروز با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در خرم آباد و با تقدیر از مشارکت و همراهی خبرگزاری شبستان در پوشش اخبار دینی و مذهبی، اظهار داشت: بنیاد علمی، فرهنگی و آموزشی دعبل خزایی، نهادی حمایتی، خدماتی و غیرانتفاعی است که با هدف تحقق دستور مقام معظم رهبری، مبنی بر حمایت مادی و معنوی از جامعه ستایشگران و ذاکران اهل‌ بیت (ع) تأسیس‌شده است.

 

وی افزود:این بنیاد سوم مرداد سال ۱۳۸۴ تأسیس شد و تاکنون خدمات بسیاری به ستایشگران اهل بیت (ع) داشته است.

 

مسئول بنیاد دعبل خزایی اذعان داشت: بنیاد دعبل خزایی به‌عنوان اولین و تنها مؤسسه رسمی ارائه خدمات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی به ذاکران و ستایشگران اهل‌بیت در سطح کشور است که به امور صنفی ـ تشکیلاتی و فرهنگی ـ آموزشی ذاکران و شاعران اهل‌بیت(ع) می‌پردازد.

 

وی  با بیان اینکه یکی از مهم ترین برنامه های این بنیاد حمایت های بیمه ای است، افزود:  تاکنون 36 نفر از پیرغلامان استان لرستان بیمه شدند.

 

رضایی پور افزود: همچنین برای چهار نفر از مداحان و ستایشگران از کار افتاده استان لرستان مستمری برقرار شده است.

 

وی ادامه داد: دعوت از خیرین جهت کمک به برنامه های حمایتی بنیاد دعبل خزایی برای حمایت از مداحان و ستایشگران از کار افتاده از دیگر اقدامات این بنیاد طی ماه های اخیر بوده است.

 

رضایی پور با بیان اینکه در بنیاد دعبل خزایی به دنبال توسعه خدمت ‌رسانی‌ها هستیم، ادامه داد: تلاش می شود تا جامعه هدف را به جایگاه لازم در خصوص وضعیت معیشتی و خدماتی برسند.

 

وی با بیان اینکه به هیئت‌ها و مداحان توصیه می‌کنم ظرفیت‌های خود را برای کمک به پیرغلامان فعال کنند، افزود: هر هیأتی می‌تواند پیرغلامان دور و اطراف خود را پیدا کند و با دعوت آن‌ها به عنوان پیش‌منبر و ... مورد حمایت قرار دهند.

 

مسئول بنیاد دعبل خزایی با تشریح برنامه‌های پیش روی بنیاد چون  سازماندهی و تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه هدف و مداحان و تشکیل شورای خیرین بنیاد دعبل خزاعی در استان، اظهار کرد: بنیاد دعبل خزایی  در استان لرستان برنامه‌های متعددی در دست بررسی دارد که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

مسئول بنیاد دعبل خزایی در استان لرستان در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از همکاری خبرگزاری شبستان با این بنیاد تقدیر کرد.

کد خبر 1210098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha