گشایش مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران

مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران به مناسبت هفته دولت با حضور «حسن خیریانپور» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدحسین درویشی» امروز(۶شهریور) در آئین افتتاح مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این مرکز در ۴ طبقه و زیربنای ٢٢٠٠ متر مربع در سالن دارای ١٣ کارگاه سنجش تعیین صلاحیت حرفه ای بوده که قادر به ارزیابی مهارت بیش از ١٠٠ حرفه می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: این مرکز که با هدف سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای از متقاضیان دریافت گواهینامه های فنی و حرفه ای ایجاد شده با اعتبار حدود  ١٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان مازندران تامین و تجهیز شده است.

به گزارش شبستان، «حسن خیریانپور» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری، مدیران کل دستگاه‌های شورای رفاه و دیگر مسئولین شهرستانی در آئین آغاز بکار مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران در ساری حضور داشتند.

 

 

 

 

کد خبر 1210113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha