قرآن کریم منبع و منشا رشد اخلاق در جامعه است

غیرتی با بیان اینکه قرآن کریم منبع و منشا رشد اخلاق در جامعه است، گفت: اگر قرار باشد رشد اخلاقی در جامعه اتفاق افتد باید بستر آن آموزه های قرآنی باشد و این موضوع به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۶ شهریور) در مراسم اختتامیه طرح رحله در زیرکوه اظهار داشت: قرآن راهنما و چراغ هدایت بشریت است و از آن‌ معجزه بالاتری در عالم هستی نداریم.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه قرآن کریم سخن خداوند متعال با بشر است، گفت: قرآن کریم لوحی محفوظ است و در طول ۱۴۰۰ سال که دشمنان خواسته اند راه اسلام را به انحراف بکشانند نتوانستند کاری انجام دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم منبع و منشا رشد اخلاق در جامعه است، افزود: اگر قرار باشد رشد اخلاقی در جامعه اتفاق افتد باید بستر آن آموزه های قرآنی باشد و این موضوع به کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بسیار کمک خواهد کرد.

 

غیرتی بیان کرد: برای تحقق این امر سه مؤلفه لازم است، اولین مولفه تربیت فرزندان با زکاوت، دوّمین مولفه تربیت مربیانی است که از آسایش خود بگذرند و مولفه سوم وجود حامیانی است که به صورت مادی و معنوی پشتیبانی نمایند.

 

فرماندار زیرکوه در پایان تاکید داشت: جامعه ای به رستگاری می رسد که بسترش قرآنی باشد و فرزندانی که در این محافل حفظ حاضر شوند باقیات الصالحات خواهند بود و امیدواریم در آینده بیشتر کنار شما باشیم تا دغدغه تامین هزینه ها را نداشته باشید.

 

 

 

 

کد خبر 1210150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha