مطالبه  ۲۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمه

معصومی فر گفت: بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان میزان مطالبه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمه است، البته پرداختی بیمه سلامت به روز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدعلی معصومی فر» در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۶ شهریور) در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در خصوص بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین، این بیمارستان جزو پروژه های بزرگ درمانی در کشور است و با توجه به هزینه هایی که وجود دارد، بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان هزینه ساخت این بیمارستان است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سرعت کار به دلیل کمبود منابع کند شده بود البته با سفر ریاست جمهوری، این پروژه مصوبه خاصی  گرفت.

 

وی عنوان کرد: پروژه های زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی قابل طرح در کمیته های سفر ریاست جمهوری نیست ولی پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی مصوبه خاص بود و پیگیری های زیادی شد و همه همت کردند و این کار نشدنی را شدنی کردند و یک هزار  میلیارد تومان مصوبه گرفت.

 

معصومی فر اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی قزوین جزو یک تا ۲ دانشگاه اول کشور است که این تعداد مصوب داشته به طوری که یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان مصوبه سفر داشتیم.

 

وی تأکید کرد: بلافاصله بعد از سفر ریاست جمهوری جلساتی را با پیمانگذار و مشاور گذاشتیم و فاز بندی پروژه انجام شده و همه چیز مهیا شده و با واریز اولین پول، پروژه با فعالیت خوبی و قابل قبولی ادامه می یابد و ریاست جمهوری دستور دادند فاز اول ظرف ۲ سال به بهره براری برسد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات هم پیگیری شده که با موافقت سازمان برنامه و بودجه به مرحله اجرا و عملی شدن رسیده و همه چیز مهیا است و ظرف یک تا ۲ هفته آینده بخش اول تسهیلات که ۱۰۰ میلیارد تومان است می گیریم که این رقم کمک به تسریع پروژه می کند.

 

وی در خصوص بیمارستان آبیک اظهار کرد: چند ماه پیش طرحی دادیم که تا ساخت الحاقی بیمارستان انجام شود، از پتانسیل بخش خصوصی استفاده شده و مردم با تعرفه دولتی خدمات بگیرند ولی برخی به گونه ای دیگر این موضوع را منعکس کردند و اگر این طرح اتفاق می افتاد مردم می توانستند خدمات خوبی بگیرند.

 

معصومی فر اضافه کرد: در آنجا ۱۶۰ تا ۱۷۰ پرسنل داریم که متأسفانه نه مردم خدمات می گیرند و نه رضایت دارند خواهشمندیم رسانه ها در اطلاع رسانی و بیان دقیق وقایع اهتمام داشته باشند.    

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از بیمه یادآور شد: از مهر سال ۱۴۰۰ دریافتی نداشتیم و بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان میزان مطالبه دانشگاه علوم پزشکی از بیمه است، البته پرداختی بیمه سلامت به روز است.

 

کد خبر 1210165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha