برای صیانت از حق الناس امربه معروف و نهی از منکر کنیم/لزوم مبارزه با فساد اداری با احیای جهاد تبیین

حسینی پور به مهجوریت امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی استان مازندران اشاره کرد و گفت: برای صیانت از حق الناس امربه معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ «سیدمحمود حسینی پور»  امروز(۶شهریور) در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که بامحوریت شهید شاخص بسیج کارمندان کشور شهید قربانعلی کوچری در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: به طور طبیعی هر کشوری در موضوع کارمندان خود شاخص هایی دارد به ویژه که امروز در دنیا با پیشرفت تکنولوژی ارزشیابی کارمندان براساس شاخص های فنی و حرفه ای که در حوزه های نظارتی تعیین گردید کارمندان تشویق و تنبیه می شوند.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه الگوی مدیریتی ژاپن در مقاطعی در ادارات ایران اسلامی پیاده سازی شد که کارمندان مورد سنجش قرار گیرند،افزود: شاخص های جشنواره شهید رجایی نیز با شاخص های مبانی غربی همخوانی دارد که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

 

وی با بیان اینکه در حمکرانی اسلامی الگویی تحت عنوان رهبر جامعه شیعیان «امام علی(ع)» را داریم که خطبه های نهج البلاغه آن حضرت که در دانشگاه های معتبر دنیا درحال بهره برداری است، گفت: شهید رجایی در ۲۸روز از عمر دولت خود توانست ایده ها و سیاست های ارزشمندی را برای دولت های آینده به یادگار بگذارد.

 

حسینی پور با بیان اینکه الگو و شاخص اصلی همه دولت ها دولت شهید رجایی بود و دولت ها خود را با شاخصه های دولت شهید رجایی محک می زدند، ادامه داد: دولت شهید رجایی یک الگوی موفق در حکمرانی نظام  جمهوری اسلامی بوده و اتفاقات بسیار مهمی در این دولت رقم خورد.

 

وی با بیان اینکه سبک مدیریتی حاج قاسم سلیمانی به مانند شهید رجایی بود، افزود: مکانیسم مدیریتی سردار سلیمانی و اتصال این شهید والامقام با ولایت موجبات محبوبیت ایشان را فراهم آورد.

 

حسینی پور از شهید رجایی و باهنر به عنوان دوالگوی شاخص در بخش شهدای کارمند یاد کرد و گفت: عده ای تلاش دارند دستگاه های اجرایی استا نرا در مسیر فساد قار دهند که تمامی مدیران و کارکنان باید به امربه معروف و نهی از منکر در حوزه کاری خود اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر در ادارات استان کمرنگ شده است، ادامه داد: امربه معروف و نهی از منکر صرفا به حجاب و روسری بانوان اختصاص ندارد. برای صیانت از حق الناس امربه معروف و نهی از منکر داشته باشید.

 

حسینی پور با بیان اینکه کارمندی که ارزش های اسلامی را رعایت می کند و خمس دارایی خود را می دهد هرگز دچار لغزش نخواهد شد، گفت:ادارات ما زمانی درست خواهد شد که صیانت از خون شهدا را وظیفه خود بدانیم.

 

وی به اهمیت توجه به جهاد تبیین در حوزه کارکنان دولت اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین به مبارزه با فساد اداری کمک می کند.

کد خبر 1210169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha