مشکل آب بشرویه پیگیری می شود

قناعت با بیان اینکه دولت سیزدهم به نقاط محروم توجه ویژه ای دارد، گفت: هماهنگی‌های لازم با فرماندار شهرستان بشرویه و دستگاه های متولی جهت بررسی و حل مشکلات این شهرستان از جمله موضوع آب انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «جواد قناعت» امروز (6 شهریور) در آیین بهره برداری از پروژه های گازرسانی به شهرستان بشرویه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهادت شهیدان باهنر و رجائی اظهار داشت: خوشبختانه فضای تعاملی و مثبت خوبی بین قوای سه گانه در کشور ایجاد شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در حوزه اجرا نیز بین دولت و مجلس تعامل و همکاری وجود دارد چرا که این 2 قوه بیشتر درگیر اجرای کارها هستند.

 

وی ادامه داد: فضای کار و همدلی در استان ما بین مسئولان و نمایندگان مردم وجود دارد و در این فضای مثبت، مسائل و مشکلات استان از سطح ملی پییگری می‌شود.

 

قناعت با اشاره به کم توجهی به منطقه خراسان جنوبی در گذشته اظهار داشت: در حال حاضر توجه رئیس جمهور به کل کشور به صورت واحد و به طور ویژه نقاط محروم است و امیدواریم که بتوانیم با نگاه ویژه رئیس جمهور به خراسان جنوبی این عقب ماندگی‌ها در استان را در این دوره جبران کنیم.

 

استاندار خراسان جنوبی در خصوص مشکل آب هم گفت: هماهنگی‌های لازم با فرماندار شهرستان انجام خواهد شد تا مشکلات مطرح شده از جمله موضوع آب با حضور فرماندار و دستگاه ‌های متولی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی مورد بررسی قرار گیرد و از شرمندگی مردم منطقه خارج شویم.

 

 

کد خبر 1210173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha