نمایشگاه خوشنویسی  «کلک خرم» در خرم ‌آباد دایر شد

اولین نمایشگاه گروهی خوشنویسی اساتید و هنرمندان پیشکسوت خرم آباد دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان خرم آباد، نخستین اولین نمایشگاه گروهی خوشنویسی اساتید و هنرمندان پیشکسوت در مجتمع فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

 

«ستار ولی نژاد» در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: با بهانه ی این نمایشگاه از طرف هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه از سه استاد پیشکسوت و زحمتکش این هنر مقدس، اساتید بزرگوار حسن تهمتن، محمد میرزایی و مهران جمشیدیان تجلیل به عمل آمد.

 

وی افزود: هدف گروهی و جمعی از برگزاری این حرکت هنری ایجاد فضای دوستانه و گردهمایی هنرمندان این رشته در کنار برگزار کارگاه و تجلیل و احترام به پیشکسوتان می باشد.

 

ولی نژاد ادامه داد: البته روند ادامه دارد نمایشگاه و همچنین برگزاری تورهای نمایشگاهی در سطح استان و حتی کشور را از دیگر اهداف این برنامه می توان دانست.

 

وی با اشاره به اهدای برپایی نمایشگاه، افزود: امید می رود برپایی این نمایشگاه شروع جریانی هنری بزرگ باشد که در جهت ارتقا کمی و کیفی هنرمندان و آثارشان باشد و همچنین معرفی و تشویق افراد مستعد و تجلیل از پیشکسوتان و تکریم آنها در هر دور از برگزاری این برنامه باشد

 

ولی نژاد اظهار کرد: نمایشگاه گروهی خوشنویسان با مشارکت هنرمندان خوشنویس و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و کانون ادب خرم آباد برگزار شد.

 

در این نمایشگاه  ۳۳ اثر از ۲۲ استاد خوشنویسی پیشکسوت هنرمندان استان در سالن ارشاداسلامی خرم آباد، به نمایش گذاشته شده است، علاقمندان می توانند از امروز تا ۱۰ شهریور از این آثار بازدید کنند.

 

کد خبر 1210183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha