آغاز روکش آسفالت بلوار «خلیج فارس» همزمان با شروع هفته دولت

روشن گفت: روکش آسفالت بلوار «خلیج فارس» در محور «شهرک گلستان-صدرا» همزمان با شروع هفته دولت و به عنوان پاسخ به مطالبات مردمی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عزیزالله روشن»، امروز (یکشنبه 6 شهریور) از ادامه روکش آسفالت بلوار «خلیج فارس» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: روکش آسفالت بلوار «خلیج فارس» در محور «شهرک گلستان-صدرا» همزمان با شروع هفته دولت  و به عنوان پاسخ به مطالبات مردمی آغاز شده است.

سرپرست شرکت عمران صدرا افزود: تکمیل روکش آسفالت محوراصلی ورودی شهر صدرا از «شهرک گلستان» از طریق بلوار «خلیج فارس» از دغدغه‌ ها و مطالبات به حق مردم بود که عملیات اجرایی آن همزمان با آغاز هفته دولت و به همت شرکت عمران صدرا آغاز شده که امیدواریم ظرف یک ماه آینده به پایان برسد.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اجرا می شود و شامل درزگیری، قیرپاشی، لکه ‌گیری هندسی و آسفالت این بلوار در حد فاصل میدان «امام رضا (ع)» تا ورودی صدرا از «شهرک گلستان» است.

روشن اعلام کرد: طول مسیر ۱۷ کیلومتر و عرض آن ۱۲ متراست و به حدود ۳۱ هزار تن آسفالت در مسیر نیاز است که تاکنون بیش از ۲۰هزار تن آسفالت آن به انجام رسیده است.

وی گفت: آسفالت بلوار «سعدی»، پس از اجرای روکش آسفالت این بلوار اجرایی خواهد شد و قراردادی بالغ بر 35 میلیارد تومان برای اجرای آسفالت معابر سطح شهر منعقد شده که به زودی اجرایی می شود.

کد خبر 1210217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha