لزوم پیشگیری از وقوع جرم در ایام اربعین

جعفری چگنی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گفت: تلاش دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی استان باید بر تامین امنیت زائرین با به کارگیری راهکارهای پیشگیرانه از وقوع جرم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق جعفری چگنی» امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: با تاکید بر ضرورت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گفت: تلاش دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی استان باید بر تامین امنیت زائرین با به کارگیری راهکارهای پیشگیرانه از وقوع جرم باشد.

 

دادستان مرکز خوزستان با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین امنیت زائرین چه در حوزه سیاست گذاری و چه در حوزه اجرا، اندیشیده شده و امیدواریم زائرین عزیز سفر خوبی را در این ایام داشته باشند افزود: امکانات لازم جهت استقرار شعب کشیک فراهم و همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شده است.

 

وی با اشاره به برخی اشیاء و داروهای ممنوعه در کشور عراق و میزان مجازات حمل آن‌ها، گفت: ستاد اربعین باید نسبت به آگاه‌سازی مردم در این خصوص از طریق رسانه‌های عمومی و بیلبوردهای شهری اقدام کند تا هم در لحظه خروج، امور تردد تسهیل شود و هم مشکل حقوقی برای هم وطنانمان در کشور همسایه پیش نیاید.

 

جعفری چگنی تصریح کرد: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از حجم تردد زائرین از پایانه شلمچه، امیدواریم با همکاری ادارات و نهادهای متولی امر، گیت‌های ورود و خروج به بهترین شکل مدیریت شود.

 

کد خبر 1210223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha