اتمام طرح های نیمه تمام بذر امید را در دل مردم ایجاد می کند

استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه های نیمه تمام باید به سرعت پیش رود و بذر امید در دل مردم کاشته شود چرا که کارهای خوبی توسط دولتمردان صورت گرفته و در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در آیین کلنگ زنی چاه های آهکی جنوب شهر شیروان اظهار کرد: انتقال آب از شمال استان به کل استان در دست انجام است که رونق بزرگی در استان به وجود خواهد آمد و عملی خواهد شد و به عنوان کار جهادی خوبی به یادگار خواهد ماند.


استاندار خراسان شمالی با اشاره به آغاز عملیات چاه آب روستای پیرشهید شیروان خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه خشک شدن سد بارزو این شهرستان و خشکسالی های چند سال اخیر، جهت پایداری آب حفر این چاه ها ضروری است که باید پیگیر بود تا به سرعت اتمام برسد.


حسین نژاد با اشاره به صبوری مردم در به اتمام رساندن طرح ها اضافه کرد: در این دولت طرح های خوبی انجام شده است، مردم و مسئولان تعامل و همکاری خوبی داشتند، دولت اقدامات شاخصی در حوزه آزاد سازی سواحل، بیمه روستاییان، ارز ترجیحی، مدیریت بیماری کرونا، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و تامین آب شرب انجام داده است.


اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۲۲ میلیارد تومان است که ۸۲ هزار و ۶۸۹ نفر جمعیت برخوردار از این پروژه هستند.


این پروژه (چاه های آهکی جنوب شهر شیروان) نیاز به اجرای ۱۲ کیلومتر خط جمع آوری چاه ها و خط انتقال آنان به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شیروان می‌باشد، اعتبار مورد نیاز اجرای این خطوط نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1210224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha