خوش‌رویی و خوش‌گویی نیاز به اعتبار سالانه ندارد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه خوش‌رویی و خوش‌گویی نیاز به اعتبار سالانه و بودجه دولتی ندارد، گفت: اگر کارمندان خوش‌رویی و خوش‌گویی را رعایت کنند بسیاری از نارضایتی‌ها و مشکلات مردم حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» در آیین تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه این شهرستان که در محل سالن اجتماعات نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: هدف کارمندان رضایت مردم و قرب الهی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه خوش‌رویی و خوش‌گویی نیاز به اعتبار سالانه و بودجه دولتی ندارد، افزود: اگر کارمندان خوش‌رویی و خوش‌گویی را رعایت کنند بسیاری از نارضایتی‌ها و مشکلات مردم حل می‌شود.

 

وی خدا ترس بودن، پرانرژی و پرتلاش بودن و احترام گذاشتن به همکاران خود را از ویژگی‌های یک کارمند خوب عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به ارباب رجوع، داشتن احاطه کامل به کارهای تخصصی و غیر تخصصی خود دیگر ویژگی‌های کارمند خوب است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: باید در بندر آستارا به نقطه‌ای برسیم که مشکلی در آستارا وجود نداشته باشد و یا در کمترین زمان ممکن حل شود.

 

*ظرفیت‌های اقتصادی آستارا بسیار است

«عنایت رضایی‌پور» نیز در این آیین با تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: همه مسئولان ادامه دهنده راه این شهدا باشند تا در عرصه کاری و زندگی موفق شوند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مردم و ارتباط با رسانه‌ها را از ملاک‌های انتخاب مدیران نمونه است.

 

رضایی‌‎پور با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اقتصادی آستارا بسیار است، گفت: تقویت زیرساخت‌ها به همت دولت و با همکاری مسئولان به طور جدی در حال پیگیری است.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 1210234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha