نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه تخصصی نوشت افزار ایرانی اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در محل حسینیه جماران بیرجند گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی عصر امروز(۶ شهریور) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی در حسینیه جماران بیرجند افتتاح شد.

 

«حسین خوشایند» مجری برگزاری نمایشگاه در این آیین اظهار کرد: فلسفه برگزاری نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی در راستای دغدغه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه فرهنگ و ارشاد است.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری ادارات و ارگان های مختلفی برگزار شده است، افزود: بنیاد تعاون استان مجری برگزاری نمایشگاه است.

 

خوشایند ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها ۳۳ غرفه از نوشت افزار‌هایی که بیشتر مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند از جمله لوازم التحریر و کیف با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

 

نمایشگاه نوشت افزار اسلامی از امروز تا ۱۱ شهریور ماه سال جاری همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا  ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای عموم مردم و دانش آموزان است.

 

 

 

کد خبر 1210271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha