تلاش دشمنان برای نابود کردن هویت  ایرانی و اسلامی است/ لزوم معرفی قهرمانان فرهنگی به نسل جوان

نخعی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی است، گفت: باید قهرمانان اجتماعی و فرهنگی فعال را در قالب نوشت افزارها و لوازم التحریر به نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین رضا نخعی» عصر امروز(۶ شهریور) در آیین افتتاح نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن و تحمیل فرهنگ خود بر بقیه ملت هاست.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن نمی خواهد هویت ایرانی اسلامی در کشور شکل بگیرد و هشت سال جنگ را در دفاع مقدس بر ما تحمیل کرد و بعد تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را به راه انداخت تا اینکه به این نتیجه رسید که با قدرت سخت نمی تواند به این کشور حمله کنند لذا با ترکیب قدرت سخت و نرم، قدرت هوشمندانه را به وجود آورد تا هویت ایران اسلامی شکل نگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه باید امروز با برنامه های هدفمند، هوشمندانه و برگزاری اینگونه نمایشگاه های خوب فرهنگ قوی ایرانی اسلامی را شکل دهیم و از آن دفاع کنیم، عنوان کرد: قهرمانان اجتماعی و فرهنگی فعال را باید در قالب نوشت افزارها و لوازم التحریر در جامعه معرفی کنیم تا نسل دانش آموزان با سرداران و دانشمندان و این فرهنگ آشنا شوند.

 

نخعی بیان کرد:  اگر هر کدام از ما این فرهنگ را درست ترویج کنیم، دشمن نمی تواند فرهنگ خود را تحمیل کند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه نوشت افزار اسلامی ایرانی نتیجه هم‌گرایی و هم‌افزایی متولیان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

 

وی عنوان کرد: باید با تأسی از شهدا و وحدت آفرینی، اینگونه برنامه های فرهنگی برای تقویت هویت ملی اسلامی را رقم بزنیم.


 

کد خبر 1210275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha