دولت سیزدهم با تمام توان سعی در برطرف کردن مشکلات دارد

اعلایی گفت: مدیران دولت مشهور به سلامت، وفاداری و دلسوزی هستند و به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم با جسارت و پشتکار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با مدیران ستادی استانداری بیان کرد: دولت سیزدهم با اولویت گذاری مسائل و مشکلات کشور، به دنبال برطرف کردن این مشکلات است که خوشبختانه تا به امروز هم نتایج مطلوبی حاصل شده است.

 

استاندار قزوین افزود: به نظر می رسد با توجه به اقدامات دولت سیزدهم بارقه امید به تحول و تغییر به نفع مردم در بین مردم ایجاد شده و امیدواریم در ایام آتی، کشور به سمت ثبات اقتصادی و ورود به موضوعات اجتماعی و فرهنگی و ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی برود. 

 

وی عنوان کرد: در عرصه های بین المللی، اتفاقاتی که در تعاملات بین المللی و صیانت از منافع مردم و حفظ اقتدار در سطح دنیا رقم می خورد، مناسب تر از گذشته است و جمهوری اسلامی ایران امروز با بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای بزرگ دنیا در حال تعامل است.

 

اعلایی اضافه کرد: در موضوعات اقتصادی، کشور به صورت تقریبی شرایط بهتری را پیدا می کند و کاهش وابستگی به مباحث استراتژیک تامین غذا، روند نزولی تورم نقطه به نقطه در 2 ماه اخیر و بهبود روند فروش نفت، مصداق های امیدوار کننده بهبود اوضاع هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته همچنان کشور با مسائل و چالش های متعددی روبرو است ولی دولت سیزدهم با تمام توان خود سعی در برطرف کردن مشکلات دارد.

 

استاندار قزوین افزود: در کنار تمامی سیاست های کلان کشوری، مجموعه مدیریتی استان قزوین در استان برنامه ریزی های متعددی را کرده اند و در انتصاب مدیران سعی شده افرادی انتخاب شوند که در کنار سلامت و اقناع مردم مبنی بر اینکه منافع مردم را دنبال می کند، رفتارهای جسورانه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: مدیران دولت، مشهور به سلامت، وفاداری و دلسوزی هستند البته نباید امکان غلبه نفس را نادیده بگیریم و به این موضوع باید دقت داشته باشیم ولی نباید در روند پیشرفت حساسیت بیش از حد به خرج داد.

 

اعلایی یادآور شد: با توجه به شأن معنوی و مقبول نماینده ولی فقیه در استان، همراهی ایشان در این مسیر به ما کمک می کند و می تواند پشت گرمی مدیران برای جسارت در تصمیم گیری ها باشد.

 

کد خبر 1210342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha