ساخت ۱۷۳۱ واحد مسکونی از نهضت ملی مسکن در دست اجرا است

به گفته خواجه ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، در حال حاضر ۱۷۳۱ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا دارد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه،  این نهاد ، در حال حاضر ۱۷۳۱ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا دارد ، اظهار داشت : ۶۶۳  واحد نیز به مساحت ۹۴۰۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

 

رضا خواجه ای از طراحی 612 واحد مسکونی به مساحت 75600 مترمربع در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه مسکن شهری،  141 واحد به مساحت 1775 متر مربع در دست احداث و در قالب نهضت ملی مسکن 600 واحد به مساحت 84827 متر مربع بصورت بنیاد ساخت در دست اجرا می باشد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه 368 واحدی گلشهر در شهر زنجان  به مساحت 52542متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اجراء می شود، ادامه داد: این پروژه دارای ۴ بلوک  ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصد در حال انجام بوده است .

 

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: پروژه های گروه ساخت نهضت ملی مسکن در 3 شهر( ماهشان –زرین رود – چورزق) به تعداد 34 واحد  در دست اجرا می باشد.

کد خبر 1210367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha