واژگونی وانت سایپا و مصدومیت ۵ افتخار آفرین بشکردی/جان مردم یا میگو؟

پنج ووشوکار بشاگردی پس از درخشش در مسابقات استانی، در مسیر بازگشت به روستای دگنویر(زادگاهشان) به علت واژگونی وانت سایپا مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشاگرد، دقیقا روز چهارشنبه بود که فیلمی در فضای مجازی پخش شد که دو کودک در یک گودال خاکی در حال مبارزه رزمی بودند که در اطراف این گودال اهالی یک روستا اعم از زن و مرد و پیر جوان در حال تماشا و تشویق بودند. 

 

پس از آن متنی دیگر در فضای مجازی انتشار یافت که این بچه های روستای دگنویر بخش گافر و پارامونت شهرستان بشاگرد قصد اعزام به مسابقات استانی رشته وشو دارند.

 

بالاخره ۹ نفر از بچه های بشاگرد در مسابقات استانی سه مدال طلا و دو مدال نقره و چهار مدال برنز می گیرند و نشان می دهند که بدون مربی در آخرین روستاها و صعب العبور ترین راه ها با زمین خاکی با کمترین امکانات حتی در نبود لباس ورزشی مناسب، با مدال های رنگارنگ از سالن ورزشی خارج و راهی بشاگرد می شوند.

 


روز جمعه مسابقات در بندرعباس برگزار می شود و شنبه صبح کودکان وشوو کار به سردشت می رسند که روز شنبه پس از دیدار با برخی از مسولان شهرستان عصر هنگام برای رفتن به روستای دگنویر سوار بر تنها وسیله عبور و مرور به گافر و پارامونت یعنی وانت سایپا می‌شوند.


جاده ی گافر و پارامونت جاده ای است که فقط وانت سایپا و خودرو شاسی بلند کمک دار می تواند رفت و آمد کند و اهالی ناگزیر برای انتخاب این روش حمل و نقل هستند.

 


در این سانحه مچ‌دست علی آبتین وشوکار طلایی شکسته و چهار نفر دیگر از سر تا پا بدنشان زخم شده است و این پایان این گونه مسایل نیست زیرا از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان مصوبات و تخصیص اعتبارات بشاگرد به فراموشی سپرده شده و استاندار و تیمش پیگیر تخصیص جذب اعتبار هزار میلیاردی برای برق پرورش میگو ها هستند و نشان دادند میگو مهمتر است تا جان پنجاه هزار نفر در بشاگرد.

 

 

 

کد خبر 1210392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha