اعزام اولین گروه زائرین کرمانیِ اربعین با ناوگان عمومی از هفتم شهریور ماه

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان کرمان افزود: سفرهای اربعین را به مدت یک هفته جلو انداختیم و از امروز هفتم شهریور چند دستگاه اتوبوس عازم مرز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی محمد محراب پناه، دوشنبه(۷ شهریور) در نشست خبری گفت: آغاز رسمی اعزام زائرین اربعین با ناوگان عمومی از ۱۵ شهریورماه جاری است.

 


 

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های مسافربری استان کرمان افزود: اما ما این سفرها را به مدت یک هفته جلو انداختیم و از امروز هفتم شهریور چند دستگاه اتوبوس عازم مرز می شود.

 

 


 

وی اظهار کرد: پیش فروش بلیط ها تا ۱۴ شهریور است اما بلیط دو سر فروش کم است و استقبال چندانی از تهیه بلیط برگشت نشده در حالیکه اگر همزمان با بلیط رفت تهیه شود، قیمت ثابت است.

 

 

 

محراب پناه ظرفیت ناوگان عمومی استان کرمان را ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اعلام و بیان کرد: از دهم شهریور ماه فروش بلیط داخلی را به حداقل رساندیم زیرا با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و نیز سفرهای ضروری مردم نمی توانیم ظرفیت را صد در صد در اختیار قرار بدهیم.

 

 

 

وی ادامه داد: اگر از این ۴۰۰ دستگاه ۱۰۰ دستگاه را در اختیار نیاز داخلی قرار بدهیم باز هم ۳۰۰ دستگاه برای رفت و برگشت(روزانه ۱۵۰ دستگاه) نیاز اعزام زوار را تامین نمی کند.

 

 

 

محراب پناه تاکید کرد: مردم بلیط را از شرکت های مسافربری تهیه کنند گرچه اتوبوس ها کنترل می شوند تا کرایه اضافی از مسافر گرفته نشود اما باز هم احتمال بازار سیاه وجود دارد.

 

 

 

در این نشست سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ برای اعلام تغییر مرز در برگشت زوار اعلام شد.

کد خبر 1210441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha