کسب رتبه ممتاز کشوری فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فارس در جشنواره قرآنی

موصلی گفت: ۶۲ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فارس، در جشنواره فرهنگی هنری «باران وحی۲» رتبه ممتاز کشوری کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (دوشنبه 7 شهریور) از برتری استان فارس در جشنواره ای با رویکرد مضامین قرآنی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: 62 نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد فارس، در جشنواره فرهنگی هنری «باران وحی2» رتبه ممتاز کشوری کسب کردند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: جشنواره فرهنگی هنری «باران وحی2» برای دومین سال پیاپی در سراسر کشور و با رویکرد مضامین قرآنی در بخش آوایی و معارفی و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

وی اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد در بخش آوایی در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، مداحی و صحیح خوانی در این جشنواره قرآنی شرکت کردند و در بخش معارف نیز مددجویان آثار خود را در قالب هنرهای تجسمی، نقاشی، عکاسی و رشته معارفی به دبیرخانه ارسال کردند.

وی اعلام کرد: سه هزار و 190 نفر از استان فارس در این جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 2 هزار و 459 نفر بانوان بودند.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان فارس در رشته تحقیق و بیشترین مقام کسب شده توسط مددجویان فارس در رشته حفظ قرآن کریم بود.

کد خبر 1210482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha