رونمایی از ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه های هفته دولت در استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهوری

رونمایی از ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه های (بخش خصوصی و دولتی) هفته دولت در استان کرمان است که در سفر معاون رئیس جمهوری به استان کرمان رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ میثم لطیفی، دوشنبه(۷ شهریورماه) در سفر به استان و در مراسم آغاز عملیات اجرائی پست 132.20 کیلوولت، مسئله اصلی در حوزه انرژی را بهره وری دانست و گفت: وزارت نیرو روی بحث بهره وری کار کرده و در حوزه برق وضع بهتر از آب است.

 

 

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرائی موظف به گام برداشتن در چرخه بهره وری هستند؛ این مهم را در راستای افزایش به بهره وری و ناظر به نیازهای آینده دانست.

 

 

 

وی اظهار کرد: دنیا به سمت حوزه انرژی به سمت برق حرکت می کند و در آینده یکی از مسائل جدی ما مسئله انرژی و به ویژه برق است و وزارت نیرو از قدیم پیشرو بوده و آمادگی های علمی در حوزه های مختلف وجود دارد.

 


 

همچنین مدرسه خیرساز مجید مقدم به مناسبت هفته دولت با حضور معاون رئیس جمهوری، استاندار کرمان و جمعی از مدیران در منطقه سعیدی افتتاح شد.

 


 

لطیفی در این آیین از حل مسئله آب مدرسه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از استاندار درخواست داریم دستور بدهد قبل از بازگشایی مدرسه، مسیری که خاکی بود، آسفالت شود.

 

 


 

همزمان با این طرح، ۶۴ پروژه با اعتبار ۵۷۸ هزار میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.


 

 

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بدو ورود به کرمان به زیارت مزار شهید سلیمانی رفت و در حاشیه این زیارت اعلام کرد: تعیین تکلیف نیروهای حجمی، شرکتی و قراردادی در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال پیگیری است اما پیچیدگی و گستردگی دارد که باید کارشناسی شود.

 

 

 

معاون رئیس جمهوری همچنین با حضور در منزل شهید فرهنگی "حسن انجم‌شعاع” با مادر این شهید سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

 

این شهید والامقام سال ۶۲ در عملیات والفجر ۳ و منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش بعد از ۱۳ سال دوری به وطن بازگشت.

 

 

حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های لطیفی در کرمان است که ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه های هفته دولت در بخش خصوصی(افتتاح ۱۵ هزار میلیارد تومان) و دولتی(افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان) و مابقی کلنگ زنی، نیز رونمایی شد.

کد خبر 1210493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha