تداوم تلاوت آیات قرآن کریم موجب نهادینه شدن کلام الهی در وجود انسان می‌شود

حجت‌الاسلام منتشلو با بیان اینکه تداوم تلاوت آیات قرآن کریم در محافل انس با قرآن موجب نهادینه شدن کلام الهی در وجود انسان‌ها می‌شود، گفت: در زندگی دنیوی هیچ راهنمایی بهتر از قرآن برای انسان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران پیش از ظهر دوشنبه هفتم شهریور ماه در محفل انس با قآن کریم این شهرستان که به مناسبت ماه محرم‌الحرام برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی است که در آن پر از آموزه‌های درست زیستن است و انسان را در راه رسیدن به سعادت رهنمود می‌کند.

 

وی بیان کرد: تداوم تلاوت قرآن و شنیدن آیات آن باعث می‌شود که مطالب ارزشمند این کتاب در وجود انسان نهادینه و پندهای آن فراموش نشود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران عنوان کرد: در زندگی دنیوی هیچ راهنمایی بهتر از قرآن برای انسان وجود ندارد و برگزاری محافل انس با قرآن، فرصتی است بسیار ارزشمند است که در آن علاقمندان و شیفتگان به قرآن، علاوه بر بهرمندی از برکت بی‌انتهای این کتاب آسمانی و آشنایی با گوشه و کنار آشکار و نهان قرآن کریم، وجود خود را برای حضوری ارزشمند و مفید در اجتماع و همچنین موفقیت در عرصه‌های علمی آماده کنند.

 

حجت‌الاسلام منتشلو اضافه کرد: از این‌رو بر برگزاری مجالس انس با قرآن و تلاوت قرآن بسیار تأکید شده که در آن قاری قرآن آیات قرآن کریم را با صوتی دلنشین تلاوت می‌کند و حاضران نیز به آن گوش فرا می‌دهند.

 

ماموستا سیف پناهی امام جماعت مسجد حضرت محمد(ص) شهرستان کامیاران نیز در این مراسم پیرامون منزلت ماه محرم‌الحرام از دیدگاه اهل تسنن و محبت اهل سنّت به امام حسین علیه السلام و اهل بیت(ع) به ارائه مطالبی پرداخت و بیان کرد: اهل تسنن از ارادتمندان اهل بیت بوده و هستند.

 

در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه محرم‌الحرام در محل مسجد حضرت محمد(ص) شهرستان کامیاران برگزار شد، قرائت قرآن کریم توسط مسعود مردوخیان و مجتبی محمدی انجام شد.

 

در پایان این مراسم معنوی از قاریان حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1210509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha