رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)» نماد عمل به مسئولیت اجتماعی کسبه و بازاریان است

هاشمی گفت: رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)» نمونه اتحاد میان جامعه ماست و نماد عمل به مسئولیت اجتماعی کسبه و بازاریان و خیران ما به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود هاشمی»، امروز (دوشنبه ۷ شهریور) در رزمایش  کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)» گفت: کسبه و بازاریان میدان داران و وارثان عفاف و حجاب، ارزش های انقلابی و ... هستند که سرمایه کاسبان ما به شمار می رود.

رئیس اتاق اصناف فارس با تشکر از روسای اتحادیه های صنفی و خیران برای شرکت در این رزمایش افزود: رزمایش امروز بخشی از میدان داری اصناف برای حمایت از محرومان است و حضور در چنین عرصه هایی موجب شکست و دلسردی دشمنان می شود.

وی با گرامیداشت شهید «عراقی» و هفته بسیج اصناف اضافه کرد: شخصیت این شهید والامقام قابل توجه است و از شهدا باید به عنوان الگوهای استوار جامعه همواره درس بگیریم.

هاشمی تاکید کرد: رزمایش کسبه حسینی «عاشقان ثارالله (ع)» نمونه اتحاد میان جامعه ماست و نماد عمل به مسئولیت اجتماعی کسبه و بازاریان و خیران ما به شمار می رود.

وی با اشاره به لزوم استمرار حرکت های خیرخواهانه در ایران اسلامی گفت: شیعه امام علی (ع) همواره کمک به نیازمندان و تقوای الهی را در امور مختلف در اولویت قرار می دهد و کاسبان ما به عنوان حبیب خدا در عرصه رزمایش های مومنانه با همدلی تمام در صحنه بوده اند.

هاشمی تصریح کرد: امروز هر کجا لازم باشد، بسیج پای کار است و در تمام عرصه ها به یاری نیازمندان می پردازد.

 

کد خبر 1210516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha