هئیت امنا و جمعی از بانوان فعال مسجد آدینه شهر هشجین تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: هئیت امنا و جمعی از بانوان فعال مسجد آدینه شهر هشجین همزمان با هفته جهانی مساجد تجلیل شدند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هئیت امنا و جمعی از بانوان فعال مسجد آدینه شهر هشجین همزمان با هفته جهانی مساجد تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این برنامه با هدف ارج نهادن به خدمات این عزیزان در طول سال برای نشر ارزش های اسلامی و برپایی فعالیت های فرهنگی و هنری در مسجد بود.

 

وی اظهار داشت: امروز مسجد پایگاه مهمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است و باید نوجوانان و جوانان در برابر این جنگ فرهنگی احساس مسئولیت کنند.

 

نوروزی ادامه داد: تجلیل از ارکان مختلف مساجد برای تکریم خدمات آنها است و این برنامه فرهنگی می تواند ذوق و شوق آنها را برای افزایش توانمندی خود در بالا بردن جایگاه مسجد تاثیرگذار باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: جهاد تبیین و روشنگری انقلابی مهمترین وظیفه امروز بچه های مسجد است و باید در برابر این تاکیدات مقام معظم رهبری احساس مسئولیت کنیم.

 

کد خبر 1210518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha