تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تامین مسکن مددجویی

زارع‌زاده با بیان اینکه امروز شاهد احداث و بهره‌برداری از ۶ هزار واحد مسکونی در کشور هستیم گفت: در حوزه احداث مسکن محرومین در ذیل تبصره ۱۴، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سعید زارع‌زاده» امروز (دوشنبه 7 شهریور) در آیین افتتاح واگذاری 400 واحد مسکن مددجویی خوزستان که به صورت نمادین در خرمشهر همزمان با هفته دولت برگزار شد، با اشاره به چهار راهبرد اصلی برنامه کمیته امداد اظهارر کرد: این راهبردها برنامه‌سازی، شفاف‌سازی، افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات است.

 

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد با بیان اینکه کار ویژه این نهاد را هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات در 17 گروه و در قالب 120 خدمت است افزود: چند درگاه برای این کار دیده شده که از جمله می‌توان به سامانه سها، دفاتر پیشخوان و خیریه‌ها اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه با هوشمندسازی خدمات می‌توان خدمات را عادلانه‌تر به نیازمندان و مددجویان متناسب با نیازشان ارائه داد اضافه کرد: در حوزه احداث مسکن محرومین در ذیل تبصره 14، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

 

زارع‌زاده با اشاره به اینکه امروز شاهد احداث و بهره‌برداری از 6 هزار واحد مسکونی در کشور هستیم تصریح کرد: همچنین 21 هزار واحد تعمیر و 14 هزار واحد نیز سرویس بهداشتی و حمام احداث می‌شود.

 

کد خبر 1210533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha