نقش کتاب در سبد خانواده پر رنگ شود

حسینی پور با اعلام اینکه باید نقش کتاب در سبد خانواده پر رنگ شود، گفت: تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی را در جامعه تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، صبح امروز(هفتم شهریورماه) به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرماندار جویبار، مدیرکل روابط عمومی استانداری و مسئولان سپاه و نیروی انتظامی و دیگر مسئولان، کتابخانه عمومی شهیدان معلمی جویبار به بهره برداری رسید و در اختیار مردم فرهنگ دوست قرار گرفت.

 

«سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: یکی از ماندگارترین دستاوردهای دولت شهید رجایی علیرغم زمان بسیار محدود دولت(خدمت 28 روزه) به وسعت خدمت چنددوره ای که تاکنون کار کردند به لحاظ اجتماعی و مردمی اثرگذار بود.

 

وی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های دولت شهید رجایی را نهادینه کردن مردمی‌سازی حکمرانی اسلامی در مدت کوتاه عنوان کرد و افزود: امیدواریم در کارها رضای خداوند مدنظر قرار گیرد.

 

حسینی پور شهید رجایی را از شاگردان مکتب امام راحل دانست و بیان کرد: انقلابی ماندن و تثبیت انقلاب کار بسیار مهم و دشواری است.



 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه باید موجب ارتقای فرهنگ عمومی شود، تصریح کرد: کتاب یکی از موثرترین واکسن های پیشگیری از انحرافات مختلف در جامعه است.

 

وی با اعلام اینکه باید نقش کتاب در سبد خانواده پر رنگ شود، خاطرنشان کرد: تلاش کنیم فرهنگ کتابخوانی را در جامعه تزریق کنیم.

کد خبر 1210538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha