لزوم تبیین اهمیت کتاب و کتابخوانی برای مردم و جوانان/کتاب همواره در تاریخ ماندگار است

‌آیت‌الله معلمی گفت: کتاب در تمامی زمینه ها و زندگی انسان نقش دارد لذا باید اهمیت کتاب و مطالعه را بیش از این برای مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ‌آیت‌الله «علی معلمی» امروز(هفتم شهریورماه) در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی شهیدان معلمی جویبار به اهمیت کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: باید به کتاب بیش از این بها داده شود چرا که هر آنچه در کتاب مکتوب می شود ماندگار خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کتاب در تمامی زمینه ها  و  زندگی انسان نقش دارد لذا باید اهمیت کتاب و مطالعه را بیش از این برای مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.

 

آیت الله معلمی تصریح کرد: کتاب به دلیل ارزش و اهمیت آن همواره در تاریخ ماندگار است و آثار نیک خود را در تمامی بخش ها و حوزه ها نشان می دهد و توصیه من به مردم این است که به کتاب و کتابخوانی اهمیت بدهند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در ابتدای مراسم با خیرمقدم به تمام مهمانان حاضر در جلسه به‌ویژه استاندار و امام جمعه قائم‌شهر، از تلاش خیران کتابخانه‌ساز که همواره حامی و پشتیبان کتابخانه ها هستند قدردانی کرد.

 

آرزو ولیپور با اشاره به اینکه بیشتر پروژه‌های که تاکنون در استان افتتاح شده است خیرساز بود، تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهیدان معلمی جویبار صدوهفدهمین کتابخانه در استان است که از امروز میزبان دوستداران مطالعه و کتاب خواهد بود.



 

ولیپور از خیر محترم کتابخانه ساز ابوالشهیدین آیت الله علی معلمی در ساخت این کتابخانه تشکر و قدردانی کرد.

 

در پایان این مراسم با حضور استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی کتابخانه عمومی شهیدان معلمی جویبار افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید شد

کد خبر 1210544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha