مرکز جامع سلامت لوندویل افتتاح شد

مرکز جامع سلامت شهری و روستایی بخش لوندویل بندر آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در ششمین روز از هفته بزرگداشت مقام دولت، امروز (دوشنبه‌، ۷ شهریور) مرکز جامع سلامت شهری و روستایی بخش لوندویل افتتاح و به بهره‌برداری رسید. در آیین بهره برداری از این مرکز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند.


«حسین مصطفی پور» در این آیین یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: مرکز جامع سلامت پروژه ارزشمندی بود که امروز افتتاح و تقدیم مردم بخش لوندویل شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه یکی از اهداف راهبردی دولت مردمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توجه ویژه به مناطق مرزی و کم برخوردار است، تصریح کرد: ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت و بهداشت و درمان به مردم جز اولویت های دولت است.


وی با اشاره به اینکه رفع محرومیت ها و مشکلات مردم در اولویت دولت است، ادامه داد: دولت سیزدهم طی یکسال گذشته در حوزه بهداشت و درمان عملکرد مثبتی داشته است.


مصطفی پور یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت و گفت: قبل از دولت سیزدهم وضعیت خوبی از لحاظ کرونایی در کشور نداشتیم اما پس از روی کارآمدن دولت مردمی و ایران قوی آمار مبتلایان و مرگ و میرها کاهش یافت.

 

گفتنی است، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی بخش لوندویل در مساحت یک هزار و ۱۰۰متر مربع احداث شده است. برای تکمیل این مرکز پنج میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و دارای واحد‌های داروخانه، آزمایشگاه، دندانپزشکی، پزشک خانواده روستایی و عشایری، مامایی، بهداشت محیط و حرفه ای، مراقبین سلامت و واکسیناسیون است.

 

کد خبر 1210556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha